Komercinės sąlygos lentiamo.lt
1. Įvadinės nuostatos
1.1. Žemiau pateiktos sąlygos taikomos perkant internetinėje parduotuvėje www.lentiamo.lt. Sąlygose apibrėžiamos ir nurodomos sutarties šalių teisės ir pareigos sudarant pirkimo-pardavimo sutartį (toliau vadinama– „sutartis“), taip pat teisės ir pareigos, kylančios dėl prekių trūkumų. Sąlygose taip pat pateikiamos instrukcijos, kurias pardavėjas pagal įstatymą privalo pateikti vartotojui.
1.2. Pirkimo sutartims, sudarytoms per internetinę parduotuvę www.lentiamo.lt, taikoma Čekijos Respublikos teisė. Tai neturi įtakos vartotojo teisei į apsaugą pagal privalomas Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatas. Pardavėjas aiškiai informuoja, kad tiek, kiek Lietuvos teisės aktų nuostata yra palankesnė vartotojams, taikoma ši palankesnė nuostata.
1.3. Pardavėjas pateikia informaciją ir sąlygas lietuvių kalba. Kilus neaiškumams, pirmenybė teikiama vartotojo naudai.
2. Apibrėžimai
2.1. Vartotojas – tai bet kuris fizinis asmuo, kuris, nevykdydamas savo verslo veiklos ar savarankiškai vykdydamas savo profesinę veiklą, sudaro sutartį su verslininku arba kitaip su juo bendrauja.
2.2. Verslininku laikomas bet kuris asmuo, kuris sudaro sutartis, susijusias su jo paties komercine, gamybine ar panašia veikla, arba savarankiškai vykdantis profesinę veiklą. Asmuo, veikiantis verslininko vardu arba jo naudai, taip pat laikomas verslininku, jei jis tai daro nuolat siekdamas pelno.
2.3. Vartotojo sutartis – tai verslininko ir vartotojo sudaryta sutartis.
3. Pardavėjo identifikacija
Šią internetinę parduotuvę valdo bendrovė „Lentiamo s.r.o.“, buveinės adresas: Vídeňská 12, 378 33 Nová Bystřice, Čekijos Respublika, registracijos numeris: 26104784, įmonė registruota České Budějovice, Čekijos Respublika, apygardos teismo tvarkomame įmonių registre, skyrius C, bylos numeris 14226 (toliau vadinama „Pardavėjas“).
4. Produkto pavadinimas ir pagrindinių jo savybių aprašymas
Siūlomų prekių pavadinimas ir pagrindinės savybės visada nurodomos prie atitinkamos prekės svetainėje www.lentiamo.lt.
5. Prekių kaina, įskaitant visus mokesčius ir rinkliavas
5.1. Kiekvienos prekės kaina nurodoma svetainėje, prie kurios pridedamos tik prekės siuntimo išlaidos (žr. toliau).
5.2. Kainos įprastai nurodomos su PVM, nebent konkrečiai prekei būtų aiškiai nurodyta kitaip.
5.3. Kainos skelbiamos neribotam laikotarpiui. Pirkėjas turi galimybę susipažinti su pasiūlymo ar kainos galiojimo laiku prieš pateikdamas užsakymą.
5.4. Pardavėjo pirkėjui suteiktos prekių kainos nuolaidos negali būti derinamos tarpusavyje.
5.5. Akivaizdžiai neteisingai nustačius kainą arba esant akivaizdžioms skaičiavimo klaidoms, pardavėjas turi teisę pareikalauti iš pirkėjo sumokėti papildomą atitinkamą sumą arba atsisakyti sutarties.
6. Mokėjimo būdai
Už užsakytas prekes galite atsiskaityti šiais būdais:
6.1. Apmokėjimas gavus prekes (grynaisiais pristatymo metu)
Jei pasirinksite apmokėjimą pristačius prekes, už siuntą kurjeriui sumokėsite naudodami specialią nuorodą. Apmokėjimas grynaisiais galimas tik tam tikriems pristatymo būdams ir priklauso nuo užsakymo vertės.
6.2. Apmokėjimas kortele (kreditine arba debeto)
Greitas ir saugus mokėjimo būdas. Užpildę užsakymą, būsite nukreipti į saugius mokėjimo vartus, kur įvesite savo kortelės duomenis. Palaikome „MasterCard“, „Maestro“, „VISA“ ir „VISA Electron“ korteles. Jūsų kortelėje turi būti įjungti mokėjimai internetu.
6.3. „PayPal“
Jei pasirinksite „PayPal“, būsite nukreipti į savo „PayPal“ paskyrą, kur galėsite patvirtinti mokėjimą. Mokėjimas pervedamas nedelsiant, o užsakymas nedelsiant paruošiamas išsiuntimui.
6.4. „Apple Pay“
Jei naudojate „Safari“ naršyklę ir turite aktyvų „Apple Pay“, galite apmokėti užsakymą šiuo būdu. Jūsų pristatymo adresas bus paimtas iš „Apple Pay“, todėl iš anksto patikrinkite, ar jis teisingas.
6.5. Google Pay
„Google Pay“ yra greita ir saugi skaitmeninė piniginė „Android“ naudotojams. Ji leidžia lengvai atsiskaityti nereikalaujant iš naujo įvesti kortelės duomenų.
6.6. Dovanų kuponas
Dovanų kuponą, kurio vertė yra nuo 25 iki 400 eurų, galima įsigyti svetainėje www.lentiamo.lt. Įsigijus kuponą, jis bus išsiųstas jums el. paštu. Daugiau informacijos rasite skyriuje „Dovanų kuponas“.
6.7. Elektroniniai mokesčių dokumentai
Pirkėjas sutinka gauti visus mokesčių dokumentus, kvitus ir patvirtinimus tik elektronine forma. Dokumentą galite atsisiųsti bet kuriuo metu prisijungę prie savo kliento paskyros.
6.8. Mokėjimo būdo apribojimai
Bendrovė „Lentiamo s.r.o.“ pasilieka teisę atsisakyti kai kurių mokėjimo būdų ir paprašyti kito mokėjimo būdo, ypač konkrečių užsakymų ar didesnės siuntos vertės atvejais.
7. Pristatymo būdas
Prekes pristatome per kurjerių tarnybas: SmartPosti ir DHL. Pasirinkti pristatymo būdai taip pat leidžia pristatyti į siuntų parduotuves arba pristatyti prekes greituoju būdu kitą dieną. Išsiuntęs užsakymą, klientas gaus patvirtinimą el. paštu. Visas siuntas galima sekti internetu.
7.1. Pristatymas su „SmartPost“ į adresą
Siuntos jūsų adresu paprastai pristatomos per 3–5 darbo dienas.
7.2. „SmartPost“ paštomatai
Klientai gali pasirinkti pristatymą su „SmartPost“ į paštomatą. Siuntos paprastai pristatomos per 4–5 darbo dienas.
7.3. DHL – greitasis pristatymas
DHL pristato siuntas per 1–2 darbo dienas (iki 5 dienų tolesnėse vietovėse). Atliekami du pristatymo bandymai, po kurių siunta grąžinama siuntėjui. Skubaus pristatymo mokestis priklauso nuo siuntos svorio. Atokesniuose regionuose gali būti taikomas papildomas mokestis, kuris apskaičiuojamas atsiskaitymo metu.
7.4. Tarptautinis pristatymas
Užsakymai taip pat gali būti pristatomi į pasirinktas Europos šalis. Siuntimą teikia vietiniai kurjeriai arba pašto partneriai. Kainos ir pristatymo laikas rodomi pateikiant užsakymą.
7.5. Išimtiniais atvejais pasiliekame teisę pakeisti pasirinktą vežėją kitu vežėju, jei tai būtina pristatymo kokybei išlaikyti (pvz., dėl paslaugos sutrikimo). Tokiais atvejais bus laikomasi sutarto pristatymo laiko, o visas papildomas išlaidas padengs pardavėjas.
8. Pristatymo laikas
8.1. Sandėlyje esančios prekės išsiunčiamos ne vėliau kaip kitą darbo dieną po užsakymo gavimo (arba po apmokėjimo įskaitymo, jei pasirinktas banko pavedimas). Pristatymo laikas priklauso nuo pasirinkto vežėjo:
SmartPosti: 3–5 darbo dienos
DHL: 1–2 darbo dienos
8.2. Prekės, kurių nėra sandėlyje, paprastai išsiunčiamos per vieną savaitę. Pagal užsakymą pagaminti akiniai nuo saulės pristatomi per 14 dienų. Išimtinio vėlavimo atveju susisieksime su jumis.
9. Prekių pristatymo kaina
9.1. Prekių pristatymo kaina skiriasi priklausomai nuo pasirinkto pristatymo būdo:
SmartPost
- Pristatymas adresu: 2.60 EUR
- SmartPost paštomatas: 2.60 EUR (papildomai 2 EUR, jei apmokama pristatymo metu)
- Jei užsakymo suma viršija 29 EUR, pristatymas yra nemokamas (galioja visiems minėtiems pasirinkimams)
DHL Express
- Greitas pristatymas adresu: iki 1 kg: 9.99 EUR; siuntos virš 1 kg: 13.99 EUR
9.2. Visos kainos nurodytos su PVM.
9.3. Jei svetainėje pateiktoje siuntimo išlaidų informacijoje yra akivaizdžių klaidų, pardavėjas pasilieka teisę atsisakyti priimti užsakymą.
9.4. Jei siunta yra matomai pažeista, rekomenduojame jos nepriimti ir nedelsiant susisiekti su mumis el. paštu info@lentiamo.lt
10. Teisės, kylančios dėl netinkamo vykdymo, teisės, kylančios iš garantijos, ir šių teisių įgyvendinimo sąlygos (Pretenzijų nagrinėjimo tvarka)
A. (TEISINĖ) ATSAKOMYBĖ UŽ KOKYBĘ PRIIMANT SIUNTĄ
10.1. Šios A dalies nuostatos dėl teisinės atsakomybės už kokybę siuntos priėmimo metu taikomos, jei pirkėjas yra vartotojas. Jei pirkimą atlieka įmonė, taikomos bendrosios pirkimo-pardavimo sutarties nuostatos (teisės, kylančios dėl netinkamo vykdymo).
10.2. Atsakomybė
Ryšium su atsakomybe už prekių kokybę jų priėmimo metu, privalome užtikrinti, kad jos būtų be defektų. Visų pirma, esame atsakingi už tai, kad tuo metu, ka Jūs perimate prekes:
- prekės turi savybes, dėl kurių buvo susitarta, o jei susitarimo nėra, tokias savybes, kurias aprašėme mes arba gamintojas, arba kurių jūs tikėjotės
- atsižvelgdami į prekės pobūdį ir remdamiesi mūsų vykdoma reklama;
- prekės yra tinkamos naudoti tam tikslui, kurį mes nurodome, arba kuriam paprastai naudojama tokio tipo prekė;
- prekės savo kokybe ar dizainu atitinka sutartą pavyzdį ar modelį, jei kokybė ar dizainas buvo nustatyti pagal sutartą pavyzdį ar modelį;
- prekės kiekis, matmenys ar svoris atitinka; ir
- prekės atitinka teisės aktų reikalavimus.
10.3. Pretenzijų dėl defektų pateikimo laikas
Kaip pirkėjas, turite teisę pasinaudoti savo teise teikti pretenziją dėl prekių defekto, atsiradusio per dvidešimt keturis mėnesius nuo jų gavimo. Jei defektas išaiškėja per dvylika mėnesių nuo jų gavimo, laikoma, kad prekė buvo su defektu gavimo metu. Jei defektas išaiškėja per laikotarpį nuo dvylikos iki dvidešimt keturių mėnesių nuo jų gavimo, pirkėjas privalo įrodyti defekto buvimą gavimo metu.
10.4. Teisės dėl defektų
10.4.1. Jei prekė neturi aukščiau nurodytų savybių, jūs, kaip pirkėjas, galite reikalauti:
- pristatyti naują prekę be defektų (t. y. pakeisti prekę), nebent tai būtų nepagrįsta atsižvelgiant į defekto pobūdį. Jei defektas susijęs tik su prekės dalimi, galite prašyti pakeisti tik dalį.
- jei tai neįmanoma, galite atsisakyti sutarties (ir prašyti grąžinti pinigus). Tačiau jei tai būtų nepagrįsta atsižvelgiant į defekto pobūdį, ypač jei defektą galima pašalinti nedelsiant, turite teisę į tai, kad defektas būtų pašalintas nemokamai.
- be a) ir b) punktuose nurodytų teisių, galite prašyti atitinkamos nuolaidos. Jūs turite teisę į atitinkamą nuolaidą ir tuo atveju, jei mes negalime pristatyti naujos prekės be defektų, pakeisti jos dalies ar pataisyti prekės, taip pat jei nepašaliname defekto per nustatytą laiką arba jei defekto pašalinimas jums, kaip vartotojui, sukeltų didelių sunkumų.
10.4.2. Jei po remonto pakartotinai pasikartoja pataisomas defektas arba yra didesnis pataisomų defektų skaičius, turite teisę:
- į naujo daikto pristatymą,
- arba detalės pakeitimą,
- arba teisę atsisakyti sutarties.
10.5. Sąlygos pretenzijoms dėl defektų
10.5.1. Pretenzijoms dėl defektų ir kitiems skundams taikomos sąlygos išdėstytos šios dalies punkte A), t.y. visų pirma prekių grąžinimas mūsų adresu, defekto aprašymas ir atsakomybės už defektus teisės pasirinkimas.
10.5.2. Jei kontaktinis lęšis jau buvo išpakuotas iš transportavimo dėklo (lizdinės pakuotės), būtina, kad lęšis būtų išsiųstas dėkle su tirpalu. Jei šios procedūros nebus laikomasi, transportavimo metu prekė bus pažeista ir nebus galima tinkamai įvertinti skundžiamos prekės.
10.6. Pretenzijas par defektiem jāiesniedz pārdevējam, izmantojot veidlapu vietnē: https://www.lentiamo.lv/reklamacija.html vai pa pastu uz adresi: Lentiamo s.r.o., Vídeňská 819, 378 33 Nová Bystřice, Čehijas Republika.
10.7. Pardavėjas neatsako už defektus, atsiradusius dėl įprasto nusidėvėjimo, naudojimo principų nesilaikymo, akinių naudojimo principų nesilaikymo ar netinkamo valymo. Pardavėjas neatsako už trūkumus, susidariusius dėl Pirkėjo kaltės.
10.8. Jei Pirkėjas pasinaudoja teise reikalauti tinkamo įvykdymo, Pardavėjas tai patvirtina raštu:
- kada buvo pasinaudota teise,
- koks yra pretenzijos turinys (defekto aprašymas) ir
- kokio pretenzijos nagrinėjimo būdo vartotojas pageidauja.
10.9. Pretenzijos nagrinėjimo procesas
10.9.1. Pardavėjas privalo nedelsdamas priimti sprendimą dėl pretenzijos, sudėtingais atvejais – per tris darbo dienas. Į šį laikotarpį neįskaičiuojamas laikas, atitinkantis prekės tipą ir reikalingas profesionaliam defekto įvertinimui.
10.9.2. Pretenzija, įskaitant defekto pašalinimą, turi būti išspręstas nedelsiant, ne vėliau kaip per 30 dienų nuo pretenzijos (t. y. defektinės prekės + reikalinga informacija) pateikimo datos, nebent pardavėjas ir vartotojas susitaria dėl ilgesnio laikotarpio. Šio laikotarpio nepagrįstas vilkinimas laikomas esminiu sutarties pažeidimu.
10.9.3. Pardavėjas privalo pranešti vartotojui apie pretenzijos išsprendimą, o pirkėjas privalo priimti prekes, nebent šalys susitaria kitaip.
10.9.4. Išsprendęs pretenziją, pardavėjas išduoda pirkėjui raštišką patvirtinimą:
- apie skundo nagrinėjimo datą ir būdą,
- įskaitant remonto atlikimo patvirtinimą,
- apie jo trukmę,
- jei taikoma, rašytinį pretenzijos atmetimo pagrindimą.
10.9.5. Norėdami pateikti pretenziją dėl prekių defektų (skundą), galite naudoti mūsų svetainėje esančią pretenzijos formą.
10.9.6. Jei jūsų pretenzija yra pagrįsta, turite teisę į kompensaciją už išlaidas, susijusias su jūsų teisių, atsiradusių dėl netinkamo vykdymo, įgyvendinimu, įskaitant pristatymo išlaidas (išskyrus papildomas išlaidas, patirtas dėl jūsų pasirinkto pristatymo būdo, kuris skiriasi nuo pigiausio mūsų siūlomo standartinio pristatymo būdo).
B. KOKYBĖS GARANTIJA (PAGAL SUTARTĮ)
10.10. Šios B dalies nuostatos taikomos sutartims, sudarytoms tiek su vartotojais, tiek su verslininkais.
10.11. Pardavėjas suteikia kokybės garantiją (pagal sutartį) tik tuo atveju, jei prekės naudojimo laikotarpis yra nurodytas ant parduodamos prekės, jos pakuotės, prie prekės pridėtose instrukcijose arba reklamoje. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja, kad prekė bus tinkama naudoti įprastai tam tikrą laiką arba kad ji išlaikys savo įprastas savybes.
10.12. Tokiu atveju taikomos 10.4–10.8 straipsnių nuostatos dėl atsakomybės už kokybę.
10.13. Pardavėjas atsako už akinių nuo saulės ir dioptrinių akinių defektus (įskaitant modifikacijas, pvz., grūdinimą, atspindžių apsaugą) 24 mėnesius nuo pristatymo datos.
C. SPECIALIOS TEISĖS IR PAREIGOS, SUSIJUSIOS SU DALINIAIS PRODUKTAIS
10.14. Atsisakius sutarties, akiniai nuo saulės turi būti grąžinti pardavėjo adresu originalios būklės, kartu su priedais, tokiais kaip valymo šluoste ir dėklu, taip pat nepažeista pakuote – popierine ir plastikine pakuote, lipdukais, gaminio žymenimis ir autentiškumo sertifikatu. Kad būtų grąžinta pirkimo kaina taip pat turi būti grąžintos dovanos ir premijiniai produktai, įsigyti už šio produkto įsigijimu uždirbtus premijinius taškus.
Pirkėjas privalo užtikrinti, kad akiniai nuo saulės būtų pristatyti saugiai – akiniai nuo saulės turi būti grąžinami tinkamai supakuoti, kad nebūtų pažeisti. Jei akiniai nuo saulės ar dėklas/priedai yra pažeisti arba jų trūksta, pardavėjas pasilieka teisę grąžinti tik dalį sumokėtos sumos arba jos visai negrąžinti, priklausomai nuo pardavėjo nustatytos žalos dydžio.
Grąžinamų akinių užsakymo numeris turi būti užrašytas ant siuntos, o ne ant prekės pakuotės, kad būtų išvengta vėlavimų nustatant siuntėją.
11. 365 dienų pakeitimo garantija
Pagal mūsų 365 dienų keitimo garantijos programą, nemokamai pakeisime kontaktinius lęšius, kuriuos įsigijote per pastarąsias 365 dienas, jei pasikeitė jūsų dioptrijų parametrai. Daugiau informacijos ir sąlygas, kuriomis tai padarysime, rasite čia.
12. Išlaidos nuotolinio ryšio priemonėms
Su užsakymu susijusios nuotolinio ryšio priemonių (telefonas, internetas ir kt.) naudojimo išlaidos nesiskiria nuo jūsų bazinio tarifo.
13. Išaiškinimas vartotojui apie teisę atsisakyti sutarties
Išaiškinimas vartotojui dėl teisės atsisakyti sutarties. Pagal įstatymą, Europos Sąjungos klientai turi teisę atsisakyti sutarties per 14 dienų nuo kitos dienos po prekių pristatymo dienos. Pas mus prekes galite grąžinti per 30 dienų. 30 dienų laikotarpis apima 14 dienų sutarties atsisakymui ir 14 dienų prekių grąžinimui pardavėjui, ir nė vienas iš šių laikotarpių nėra trumpesnis nei 14 dienų.
13.1. Jūs turite teisę atsisakyti sutarties per 14 dienų nenurodydami jokios priežasties ir be jokių baudų.
13.2. Jūs turite teisę atsisakyti sutarties per 14 dienų nuo kitos dienos po tos dienos, kurią jūs arba jūsų nurodyta trečioji šalis (išskyrus vežėją) gavo prekes.
13.3. Jei nuspręsite atsisakyti sutarties, susisiekite su mumis:
- užpildydami ir pateikdami internetinę formą mūsų svetainėje: https://www.lentiamo.lt/grazinimo-politika.html
- raštu adresu: Lentiamo s.r.o., Vídeňská 819, 378 33 Nová Bystřice, Čekijos Respublika
- el. paštu: info@lentiamo.lt
Pretenzijos, sutarties atsisakymo ar prekės keitimo formą galite užpildyti ir pateikti mūsų svetainėje. Jei pasinaudosite šia galimybe, nedelsdami atsiųsime jums šio pranešimo gavimo patvirtinimą.
13.4. Dėl geresnės orientacijos, būtume dėkingi, jei savo atsisakyme nurodytumėte užsakymo numerį, arba sąskaitoje faktūroje nurodytą mokėjimo kodą. Tačiau ši informacija nėra privaloma.
13.5. Kad būtų laikomasi šios sutarties atsisakymo laikotarpio, pakanka išsiųsti sutarties atsisakymą iki atitinkamo laikotarpio pabaigos.
13.6. Jei tinkamai atsisakysite šios sutarties, mes nedelsdami ir ne vėliau kaip per 14 dienų nuo tos dienos, kai gavome jūsų pranešimą apie sutarties atsisakymą, grąžinsime jums visus iš jūsų gautus mokėjimus, susijusius su pirkimo-pardavimo sutartimi, kurios atsisakėte, įskaitant pristatymo išlaidas (išskyrus papildomas išlaidas, patirtas dėl jūsų pasirinkto pristatymo būdo, kuris skiriasi nuo pigiausio mūsų siūlomo standartinio pristatymo būdo). Grąžinimui naudosime tą patį mokėjimo būdą, kurį naudojote atlikdami pradinį sandorį, jeigu nenurodysite kitaip. Jums tai nesukels jokių papildomų išlaidų.
13.7. Mokėjimą grąžinsime tik gavę grąžintas prekes arba jei įrodysite, kad išsiuntėte prekes atgal, atsižvelgiant į tai, kas įvyks anksčiau.
13.8. Vietoj mokėjimo grąžinimo galite reikalauti kitų, pagal Jūsų pasirinkimą, prekių pristatymo, jeigu mus laiku informuosite apie savo sprendimą, pageidautina, kad to reikalautumėte kartu su sutarties atsisakymu.
13.9. Prekes privalote grąžinti nedelsdami ir ne vėliau kaip per 14 dienų nuo tos dienos, kurią atsisakote šios sutarties, arba perduoti jas bendrovei „Lentiamo s.r.o.“, Vídeňská 819, 378 33 Nová Bystřice, Čekijos Respublika.
13.10. Atsisakę sutarties, privalote grąžinti visas pristatytas prekes, įskaitant dovanas ir prekes, pristatytas nemokamai arba už mažesnę kainą. Prekės turi būti grąžinamos tokios būklės, kokios jas gavote (t. y. kontaktinių lęšių lizdinės plokštelės, lęšių dėžutė, tirpalo buteliukas ar akių lašai negali būti atidaryti, plomba negali būti pažeista, akiniai turi būti grąžinami su visais pakuotės komponentais, tokiais kaip servetėlė, dėžutė, lipdukai). Tuo atveju, jei grąžinate ne visas pristatytas prekes arba grąžinate tik dalį jų, turime teisę sumažinti grąžinamą pirkimo kainą proporcingai negrąžintų prekių kiekiui. Prekės, pateiktos sumažinta kaina arba nemokamai, grąžinimo tikslais vertinamos pagal dabartinę rinkos kainą.
13.11. Laikoma, kad terminas įvykdytas, jei prekes mums grąžinate per 30 dienų nuo sutarties atsisakymo.
13.12. Jūs padengiate tiesiogines išlaidas, susijusias su prekių grąžinimu. Visas mūsų svetainėje siūlomas prekes dėl jų pobūdžio galima grąžinti įprastu paštu, todėl Jums nereikės patirti jokių išlaidų grąžinant prekes, išskyrus pašto išlaidas.
13.13. Jūs esate atsakingas tik už bet kokį prekių vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl to, kad su šiomis prekėmis elgėtės kitaip, nei būtina norint susipažinti su prekių pobūdžiu ir savybėmis, įskaitant jų funkcionalumą.
13.14. Teisė atsisakyti sutarties taip pat atsiranda ir tokių prekių atveju, kurios buvo modifikuotos pagal vartotojo arba jo asmens pageidavimus (pvz., individualiai pagamintiems akiniams su dioptrijomis, įskaitant lęšius). Vartotojas gali pasinaudoti teise atsisakyti bet kokio tipo akinių ir prekių pirkimo sutarties, kurios buvo pritaikytos pagal vartotojo pageidavimus arba jam asmeniškai, du kartus per metus ir grąžinti tokias prekes per 30 dienų pagal šio straipsnio nuostatas. „Lentiamo s.r.o.“ pasilieka teisę atsisakyti tokių sutarčių, jei vartotojas atsisako jos daugiau nei du kartus per vienerius kalendorinius metus.
13.15. Pardavėjas gali pasiūlyti klientams ribotą laiką galiojančią lengvatinę kainą, taip pat gali laikinai pasiūlyti mažesnę kainą klientams, kuriuos į pardavėjo svetainę atvedė trečiosios šalys. Pardavėjo svetainėje esantys produktai yra surikiuojami pagal perkamumą nurodytą rinkoje ir klientų atsiliepimus.
13.16. Visi mūsų el. parduotuvėje pateikti užsakymai turi atitikti įprastus privataus vartojimo poreikius, tiek atsižvelgiant į viename užsakyme užsakomų produktų skaičių, tiek į kelis užsakymus. Pardavėjas pasilieka teisę atšaukti užsakymą, visų pirma šiais atvejais: kyla problemų dėl prekių prieinamumo, pirkėjo identifikavimo, pirkimo kainos, nuolaidos ar kitų reklaminių akcijų sumos ir taikymo būdų, mokėjimo būdų ir pristatymo būdų.
14. Vartotojų skundų sprendimas ne teismo tvarka
Ginčų sprendimas ne teismo tvarka yra įmanomas visų pirma (i) susitarimu, (ii) mediacija arba (iii) arbitražu ir yra pagrįstas savanorišku abiejų šalių dalyvavimu. Jūs turite teisę susisiekti su mumis dėl bet kokios pretenzijos ir prašymo dėl ginčų sprendimo ne teismo tvarka aukščiau nurodytais adresais arba el. pašto adresu.
15. Priežiūros institucija arba valstybinė priežiūros institucija
Vartotojų ginčų sprendimui ne teisme galite pasinaudoti Europos ODR (elektroninio ginčų sprendimo) platforma, kurią galima rasti Europos Komisijos svetainėje: https://ec.europa.eu/consumers/odr. Lietuvoje vartotojų apsaugą prižiūri Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, https://www.vvtat.lt. Asmens duomenų apsaugą prižiūri Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija, https://vdai.lrv.lt.
16. Sutarties išsaugojimas ir prieiga prie jos
Sudarytą sutartį archyvuojame jos vykdymo tikslais ir ji nėra prieinama trečiosioms šalims. Prieigą prie jos suteiksime jums paprašius. Sutartis taip pat yra el. laiško, kuriuo patvirtiname jūsų užsakymą, dalimi.
17. Sutarties kalba
Sutartis sudaryta lietuvių kalba.
18. Techniniai veiksmai, lemiantys sutarties sudarymą ir užsakymo klaidų taisymą
18.1. Užsakymo kūrimas. Šiame etape pasirenkate norimas prekes arba jų savybes ir vienetų skaičių.
18.2. Užsakymo patikrinimas. Prieš užbaigdami užsakymą, visada turite galimybę patikrinti užsakymą ir, jei reikia, grįžti žingsnį atgal bei pakeisti arba pataisyti užsakymo pateikimo metu įvestus duomenis, ypač pakoreguoti užsakytų prekių kiekį arba įkelti kitą produktą. Tada visas užsakymas ir jo kaina bus automatiškai atnaujinami.
18.3. Užsakymo siuntimas. Užsakymą siunčiate elektroniniu būdu. Užsakymas laikomas sutarties pasiūlymu.
18.4. Užsakymo gavimo patvirtinimas. Jums gavus užsakymą, nedelsdami patvirtinsime jo pristatymą, jei prekės yra sandėlyje. Patvirtinimą išsiųsime jūsų nurodytu el. pašto adresu. Besąlyginio patvirtinimo pateikimas užbaigia pirkimo-pardavimo sutartį. Nuo šio momento tarp pirkėjo ir pardavėjo atsiranda abipusės teisės ir pareigos, kurios apibrėžiamos sutartyje ir sąlygose, kurios yra neatsiejama šios sutarties dalimi. Pateikdami užsakymą, jūs patvirtinate, kad perskaitėte šias sąlygas ir su jomis sutinkate.
18.5. Sutarties atsisakymas iš mūsų pusės. Be atvejų numatytų teisės aktuose, mes taip pat turime teisę atsisakyti sutarties, jei (i) sutarta pirkimo kaina nebuvo tinkamai ir laiku sumokėta, (ii), jei duomenys apie siūlomas prekes, įskaitant informaciją apie jų pirkimo kainą, prieinamumą, nuolaidą ar akciją, svetainėje nebuvo įvesti teisinga forma, ypač dėl mūsų techninės klaidos, arba (iii) atsirado nenumatytų aplinkybių iš trečiųjų šalių pusės arba nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybių, dėl kurių prekės negali būti pristatytos sutarties sąlygomis. Sutarties negaliojimo dėl klaidos atveju, tarpusavyje susitariame, kad lemiamomis aplinkybėmis laikome visų pirma prekių identifikavimą, savybes ir prekių prieinamumą, pirkėjo identifikavimą, pirkimo kainos dydį, nuolaidos ar kito reklaminio pasiūlymo dydį ir taikymo sąlygas, mokėjimo būdą ir prekių pristatymo būdą.
18.6. Sutarties šalys susitarė, kad sudarydamas pirkimo sutartį, pirkėjas sutinka gauti pranešimą apie įsigytų ar panašių prekių („Lens Guard“) atsargų pasibaigimą el. paštu arba per vartotojo profilį www.facebook.com. Kiekviename tokiame pranešime taip pat yra galimybė atsisakyti automatinio pirkėjo atsargų būklės stebėjimo.
19. Informacija apie asmens duomenų tvarkymą
19.1. Pardavėjas tvarko šiuos asmens duomenis:
a) Pardavėjui sudarius pirkimo-pardavimo sutartį su savo tiekėju:
- Veikiančio asmens vardas, pavardė;
- Bendrovės pavadinimas;
- Bendrovės registracijos numeris, PVM mokėtojo kodas;
- El. pašto adresas;
- Telefono numeris;
- Sąskaitoje faktūroje nurodomas adresas
b) sudarant pirkimo–pardavimo sutartį klientų vardu:
Jei tai fizinis asmuo:
- Vardas, pavardė;
- El. pašto adresas;
- Telefono numeris;
- Adresas
- ISIC kortelė;
perkant akinius su receptu internetu
- nuotrauką, jei ji buvo pateikta pardavėjui
Bendrovės atveju:
- Vardas, pavardė;
- Bendrovės pavadinimas;
- El. pašto adresas;
- Telefono numeris;
- Bendrovės buveinės adresas
Abiem atvejais:
- Mokėjimo kortelė (paskutiniai keturi skaitmenys, galiojimo laikas, tipas) – jei leidžiate įsiminti;
- IP adresas, iš kurio buvo atliktas pirkimas (tik trejų metų laikotarpiui);
- Jūsų nustatyta kito pirkimo priminimo data – jei nustatėte pasirinktinę „Lens Guard“ paslaugos datą.
pagal Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (ES) Nr. 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo, kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) (toliau vadinama „Reglamentas“), siekiant įvykdyti sutartį ir užregistruoti sutartį bei bet kokį būsimą sutarties šalių teisių ir pareigų įgyvendinimą ir gynimą. Asmens duomenys aukščiau nurodytu tikslu saugomi ir tvarkomi 10 metų nuo paskutinės sutarties dalies įvykdymo, nebent kitas teisės aktas reikalauja sutarties dokumentus saugoti ilgesnį laikotarpį. Minėtam tvarkymui taikomos Reglamento 6 straipsnio 1 dalies punkto b) nuostatos – tvarkymas, būtinas sutarčiai įvykdyti, ir 6 straipsnio 1 dalies punktu f) – jei tai būtina siekiant teisėtų duomenų valdytojo interesų.
19.2. Sudarant pirkimo-pardavimo sutartį, kurioje bendrovė veikia kaip pardavėjas, komerciniai pranešimai bus siunčiami jūsų el. pašto adresu (arba telefono numeriu), nes šią procedūrą leidžia Informacinės visuomenės paslaugų įstatymo Nr. 480/2004 rink. 7(3) straipsnis, nebent jūs jų atsisakysite. Šie pranešimai gali būti susiję tik su panašiomis prekėmis ar paslaugomis ir jų galite bet kada atsisakyti paprastu būdu – išsiunčiant laišką, el. laišką arba spustelėjus nuorodą komerciniame pranešime. Pardavėjas šiuo tikslu tvarkys el. pašto adresą 3 metus nuo paskutinio pirkimo datos.
19.3. Pardavėjas pareiškia, kad visi asmens duomenys yra konfidencialūs ir nebus teikiami jokioms trečiosioms šalims. Išimtys yra vežėjai, kuriems pirkėjų asmens duomenys perduodami tik tiek, kiek būtina prekėms pristatyti, vertinimo paslaugų teikėjai, kuriems pirkėjų asmens duomenys perduodami tik tiek, kiek būtina vertinimui atlikti, mokėjimo šliuzų teikėjai, kuriems pirkėjų asmens duomenys perduodami tik tiek, kiek būtina užsakymui apmokėti, ir šie duomenų tvarkytojai:
- el. pašto ir (arba) analizės programinės įrangos teikėjas (pvz., „Google Analytics“, „Google Ads“, „Mailgun“)
- klientų aptarnavimo programinės įrangos teikėjai (pvz., „Groove“)
- atsiėmimo vietos, jei klientas pasirenka šią pristatymo parinktį
- pašto paslaugų teikėjai (pvz., Čekijos paštas, PPL)
- mokėjimo paslaugų teikėjai (pvz., debeto kortelių išdavėjai, „PayPal“)
- skolų išieškojimo įmonės, teisiniai ir mokesčių konsultantai
- SMS paslaugų teikėjai (pvz., „SMSbrána“)
- IT paslaugų teikėjai
- kiti apdorojimo paslaugų, programinės įrangos ar programų teikėjai, kurių šiuo metu nenaudoja „Lentiamo s.r.o.“.
„Lentiamo s.r.o.“ pasilieka teisę deleguoti šių kategorijų duomenis kitoms trečiosioms šalims.
19.4. Atkreipkite dėmesį, kad pagal Reglamentą turite teisę:
- prašyti bendrovės informacijos apie tai, kokius jūsų asmens duomenis ji tvarko, prašyti šių duomenų kopijos.
- prašyti bendrovės suteikti prieigą prie šių duomenų ir juos atnaujinti ar ištaisyti, arba prašyti apriboti tvarkymą,
- prašyti bendrovės ištrinti asmens duomenis – bendrovė juos ištrins, jei šis ištrynimas neprieštarauja šios informacijos 1 punktui ir bendrovės teisėtiems interesams,
- kilus abejonių dėl su asmens duomenų tvarkymu susijusių įsipareigojimų vykdymo, kreiptis į bendrovę arba Asmens duomenų apsaugos tarnybą, arba į teismą.
19.5. Tai, kad jūs patenkintas pirkiniu nustatome el. pašto anketos pagalba, kuri yra mūsų el. parduotuvės teikiamų vertinimo paslaugų dalimi. Ją išsiųsime jums netrukus po to, kai atliksite pas mus pirkimą, nebent tam prieštarausite. Anketoms siųsti, jūsų atsiliepimams įvertinti ir mūsų rinkos padėčiai analizuoti naudojamės vertinimo paslaugą teikiančio duomenų tvarkytojo paslaugomis; šiais tikslais galime jam pateikti, be kita ko, informaciją apie įsigytas prekes ir jūsų el. pašto adresą. Ši procedūra leidžiama remiantis mūsų teisėtu interesu pagal Reglamento 6 straipsnio 1 dalies punktą f).
20. Bandomieji kontaktiniai lęšiai
Pateikus užsakymą, Jums gali būti pasiūlytas kontaktinių lęšių pavyzdys. Kadangi tai yra bandomieji lęšiai, mes neprisiimame jokios atsakomybės, kiek tai leidžia Čekijos įstatymai, už tiesioginę, netiesioginę ar pasekminę žalą, atsiradusią dėl bandomųjų lęšių naudojimo, su kuo Jūs sutinkate patvirtindami užklausą „Noriu bandomųjų lęšių“.
21. Slapukai
Kai lankotės mūsų svetainėje, mes ir tam tikros trečiosios šalys (pvz., analitinių, rinkodaros ar techninių paslaugų teikėjai) galime saugoti informaciją jūsų įrenginyje ir nuskaityti ją iš jo, naudodami įvairias technologijas, tokias kaip slapukai, žiniatinklio signalai („beacons“ arba „pikseliai“) ir kitos panašios priemonės.
Slapukai yra maži tekstiniai failai, kurie leidžia mums atpažinti jūsų įrenginį, saugoti jūsų nustatymus, užtikrinti svetainės veikimą, analizuoti srautą ir rodyti suasmenintą turinį bei reklamą. Žiniatinklio signalai gali būti svetainių ar el. laiškų dalis ir, pavyzdžiui, leisti mums nustatyti, kada peržiūrėjote turinį.
Slapukai, kurie nėra būtini pagrindinėms mūsų svetainės funkcijoms (pvz., techniniai arba „krepšelio“ slapukai), naudojami tik remiantis jūsų aiškiu sutikimu. Šį sutikimą duodate per sutikimo valdymo įrankį („slapukų juostą“), kuris yra prieinamas jums įėjus į mūsų svetainę ir bet kuriuo metu vėliau puslapio apačioje. Be šio sutikimo šie slapukai nebus aktyvuoti.
Jūsų naršyklės nustatymai taip pat gali turėti įtakos slapukų naudojimui – pavyzdžiui, galite nustatyti, kad jie blokuotų visus slapukus arba nustatytų pranešimą, kai jie išsaugomi. Tačiau atkreipkite dėmesį, kad be tam tikrų slapukų kai kurios mūsų svetainės funkcijos ar paslaugos gali neveikti tinkamai. Išsamesnės informacijos apie slapukų tipus, jų naudojimo tikslus ir kas juos teikia, rasite mūsų Slapukų politikoje.
22. Premijų programa
Vartotojai kaupia premijos taškus už pirkinius, kuriuos galima panaudoti mūsų lojalumo programoje. Premijos taškai galioja vienerius metus nuo įskaitymo datos. Išsamesnės informacijos apie jų veikimą ir naudojimą galite rasti svetainėje https://www.lentiamo.lt/premijos-produktai.html.
Premijos taškų negalima išpirkti ir jie pirmiausia skirti galutiniam vartotojui. Verslininkų atveju pasiliekame teisę individualiai apriboti arba visiškai panaikinti premijos programos sąlygas.
23. Dovanų kuponai
Dovanų kuponą, kurio vertė nuo 25 iki 400 EUR, galite įsigyti svetainėje www.lentiamo.lt. Įsigijus kuponą, jis bus elektroniniu būdu išsiųstas jūsų nurodytu el. pašto adresu. Kuponą galima atsispausdinti ir padovanoti.
Kuponą galima panaudoti bet kurioms prekėms iš elektroninės parduotuvės pasiūlymo įsigyti, išskyrus kito dovanų kupono įsigijimą. Dovanų kuponas galioja 365 dienas nuo pirkimo datos. Sutarties dėl kupono pirkimo atsisakymas reglamentuojamas šiomis sąlygomis.
Dovanų kuponą galima panaudoti tik vieną kartą. Jis yra perkeliamas ir perleidžiamas. Jei perkama mažesnė nei kupono vertė, nepanaudota suma negrąžinama. Jei prekės kaina yra didesnė nei kupono vertė, skirtumą sumoka klientas.
Kuponą galite panaudoti įvesdami unikalų kodą (penkių skaitmenų raidinį ir skaitmeninį kodą) krepšelyje, užsakymo pateikimo metu.
Perkant dovanų kuponus premijos taškai neskiriami. Kupono negalima derinti su jokiu kitu nuolaidos kodu ar kuponu.
24. Reguliarus pristatymas
„Lentiamo“ klientai gali pasinaudoti reguliaraus kontaktinių lęšių ir pasirinktų optikos gaminių (išskyrus akinius su receptu) pristatymo galimybe. Registracija į „Reguliaraus pristatymo“ programą yra savanoriška ir neįpareigoja kliento jokiais įsipareigojimais.
Programos dalyvis turi teisę į lengvatines kainas, palyginti su įprastomis kainomis, nurodytomis www.lentiamo.lt, ir didesnį produktų prieinamumą. Registraciją programoje galima bet kada nemokamai nutraukti.
25. Baigiamosios nuostatos
Pirkėjas pripažįsta, kad kontaktiniai lęšiai vaikams ir paaugliams iki 15 metų gali būti išduodami tik su receptu. Jis pareiškia, kad įsigytas prekes naudos tik vyresni nei 15 metų asmenys.
Pardavėjas pasilieka teisę keisti šias sąlygas pagrįsta apimtimi. Pirkėjas apie pakeitimą bus informuotas elektroniniu būdu ne vėliau kaip 15 dienų iki jo įsigaliojimo, išsiunčiant informaciją užsakyme nurodytu el. pašto adresu. Pirkėjas turi teisę nesutikti su pakeitimu ir dėl šios priežasties nutraukti sutartį per 15 dienų įspėjimo laikotarpį.