Dažnai užduodami klausimai
Čia pateikiame dažniausiai užduodamus klausimus ir atsakymus.
Užsakymas „Lentiamo“
Kaip užsisakyti?
- Pasirinkite gaminį.
- Pasirinkite kontaktinių lęšių parametrus, nurodytus recepte.
- Įdėkite prekes į krepšelį ir apmokėkite užsakymą.
Ar reikia turėti paskyrą, kad galėčiau užsisakyti?
Pirmą kartą pateikus užsakymą, jums bus sukurta paskyra. Taip bus paprasčiau pateikti užsakymą kitą kartą.
Prekės nėra sandėlyje
Jūs vis tiek galite pateikti užsakymą. Pranešime jums, kada tikimės gauti prekes iš tiekėjo. Išsiųsime prekes, kai visas jūsų užsakymas bus sandėlyje, arba – jei pageidaujate – galime jas nemokamai išsiųsti dalimis.
Ar visos kainos nurodytos su PVM?
Taip, visos kainos nurodytos su PVM.
Ar mano pirkiniams taikoma garantija?
Visiems mūsų gaminiams taikoma teisinė garantija pagal galiojančius įstatymus. Teisinė garantija reiškia, kad gaminys atitinka arba turi atitikti pagrįstus vartotojo lūkesčius. Kai kuriems gaminiams suteikiama papildoma kokybės garantija. Tai taikoma, jei gaminio tarnavimo laikas nurodytas ant pakuotės, gaminio instrukcijose arba reklamoje, vadovaujantis kitomis teisės nuostatomis. Tokiu atveju garantuojame, kad gaminys tinkamai funkcionuos įprastai naudojant ir išlaikys savo savybes per numatytą laikotarpį.
Kaip atšaukti arba pakeisti užsakymą?
Galite atšaukti arba pakeisti užsakymą bet kuriuo metu, kol jo neišsiuntėme. Susisiekite su mumis el. paštu info@lentiamo.lt arba mums paskambinkite. Atkreipkite dėmesį, kad užklausa turi būti išsiųsta ir apdorota prieš išsiunčiant prekes.
Ar galima užsisakyti kontaktinius lęšius vienai akiai?
Taip, galite užsisakyti lęšius tik vienai akiai. Pildydami parametrus ir nurodydami antros akies duomenis, galite pasirinkti 0 dėžučių vienai akiai. Tokiu būdu užsisakysite kontaktinius lęšius tik dešinei arba kairei akiai.
Ar reikia pasakyti savo akių priežiūros specialistui, kad kontaktinius lęšius užsisakau internetu?
Ne, to daryti nereikia.
Kokią informaciją reikia užpildyti?
Informacija, kurią reikia užpildyti, yra recepte. Teisingą informaciją reikia pateikti, atsižvelgiant į pasirinktą kontaktinių lęšių tipą. Daugiau informacijos apie receptus ir parametrus rasite šiame puslapyje.
Kaip naudoti nuolaidos kodą?
Pirkinių krepšelyje galite pasirinkti „nuolaidos kodas“.
Apmokėjimas
Mokėjimo būdas
Mokėkite saugiai Lentiamo.lt pasirinkdami kredito ar debeto kortelę, „Google Pay“, „Apple Pay“, „PayPal“, banko pavedimą ar atidėtą mokėjimą internetu. Visą informaciją apie apmokėjimą rasite šiame puslapyje.
Ar įmanoma grįžti į ankstesnius mokėjimo etapus, ar reikia juos išsaugoti, kad užsakymą užbaigčiau vėliau?
1, 2 ir 3 užsakymo etapuose vis dar galite grįžti į ankstesnį etapą. Jei 3 etape spustelėsite „Patvirtinti užsakymą“, jūsų užsakymas bus pateiktas ir nebegalėsite grįžti. Dabar užsakymas turi būti apmokėtas. Susisiekite su mumis, jei norite grįžti prie užsakymo ir ką nors pakeisti.
Sąskaita faktūra
Mes gerbiame aplinką ir dirbame kuo tvariau. Siekdami sumažinti popieriaus atliekas, sąskaitas faktūras siunčiame skaitmeniniu būdu.
- PDF patvirtinimas
- Klientų skiltis
- Norite atspausdintos sąskaitos faktūros? Atsispausdinkite PDF dokumentą arba užsakydami pažymėkite žymimąjį laukelį.
Ar galima gauti sąskaitą faktūrą mano įmonės vardu?
Taip, pildydami užsakymo duomenis galite įtraukti savo įmonės pavadinimą sąskaitoje faktūroje.
Ar galima registruoti išlaidas sveikatos draudimo bendrovėje?
Kai kurios sveikatos draudimo bendrovės (iš dalies) kompensuoja kontaktinių lęšių išlaidas. Galite nusiųsti sąskaitą faktūrą savo sveikatos draudimo bendrovei, kad atsiskaitytumėte už išlaidas.
Kaip garantuojamas mano mokėjimas?
Būsite nukreipti į „3D Secure“ vartus. Mokėjimo duomenys apdorojami tiesiogiai mokėjimo vartų programoje, o jų perdavimas iš jūsų kompiuterio yra apsaugotas šifravimu.
Gabenimas ir pristatymas
Pristatymas
Užsakymų iki 29 EUR pristatymas kainuoja 2,60 EUR (dar 2 EUR reikia mokėti papildomai, jei pristatoma į paštomatą). Jei jūsų užsakymas viršija 29 EUR, tačiau pageidaujate, kad siuntą pristatytų kurjeris, pristatymas per DHL kainuos 9,99 EUR (13,99 EUR, jei svoris viršija 1 kg). Daugiau informacijos apie pristatymo būdus ir kainas rasite šiame puslapyje.
Kiek laiko užtrunka, kol mano užsakymas išsiunčiamas arba gaunamas?
Visos prekės išsiunčiamos iki 14.00 val. Pristatymas į „SmartPosti“ paštomatus atliekamas iki 11.00 val., o pristatymo laikas – 3–5 darbo dienos nuo išsiuntimo datos. Pasirinkus DHL, siuntos pristatomos per 1–2 darbo dienas nuo išsiuntimo datos. Visą informaciją apie pristatymo būdus ir terminus rasite šiame puslapyje.
. Visą informaciją apie pristatymo būdus ir laiką rasite šiame puslapyje.
Sekti mano užsakymą
Kai išsiųsime jūsų užsakymą, gausite el. laišką su sekimo nuoroda. Šią informaciją taip pat galite rasti klientų skiltyje.
Negavau savo užsakymo, ką daryti?
- Patikrinkite savo siuntos numerį / sekimo kodą klientų skiltyje.
- Jei sistema rodo, kad siunta pristatyta, patikrinkite savo pašto dėžutę ir pasiteiraukite kaimynų – galbūt jie ją priėmė.
- Jei nepavyksta rasti siuntos, susisiekite su kurjeriu – jis padės patikrinti, kur ji šiuo metu yra.
- Vis dar nerandate savo užsakymo? Susisiekite su mumis. Mielai jums padėsime.
Prekių ir pinigų grąžinimas
Kaip grąžinti?
Galite grąžinti bet kurią iš mūsų įsigytą prekę per 30 darbo dienų nuo užsakymo gavimo dienos. Jei prekė nėra pažeista, galime priimti tik kontaktinius lęšius, lęšių skystį, akių lašus ir priedus originalioje, nepažeistoje pakuotėje. Nepamirškite išsaugoti kvito, kurį jums duos DHL kurjeris, kai grąžinsite prekes. Kvitą reikia saugoti, kol jūsų atvejis bus išspręstas. Jei nerimaujate, kad jį pamesite, rekomenduojame jį nufotografuoti. Daugiau apie mūsų grąžinimo politiką skaitykite mūsų grąžinimo formoje.
Per kiek laiko turiu grąžinti prekę?
Visos grąžinamos prekės turi būti išsiųstos per 30 dienų nuo užsakymo gavimo dienos. Atsiųskite prekių, kurias norite grąžinti, nuotrauką (-as) adresu info@lentiamo.lt.
Ar grąžinimas nemokamas?
Išskyrus pretenzijas dėl broko, visos keitimo ir grąžinimo išlaidos tenka klientui.
Ką daryti, jei turiu sugedusią ar pažeistą prekę?
Jei jūsų užsakyme yra sugedusių ar pažeistų prekių ir norite jas pakeisti, praneškite mums. Atsiųskite el. laišką adresu info@lentiamo.lt arba užpildykite šią pretenzijos formą.
Mano receptas pasikeitė, ar galiu pakeisti senus kontaktinius lęšius?
Jei praėjusiais metais pirkote kontaktinius lęšius iš „Lentiamo.lt“, kurie nebetinka dėl pasikeitusio recepto, galite juos grąžinti mums ir gauti kontaktinius lęšius, atitinkančius jūsų naują receptą. Sužinokite, ar jums taikoma mūsų 365 dienų garantija.
Kada ir kaip atgausiu pinigus po grąžinimo?
Jei jūsų prašymas atitinka gaires, mes grąžinsime pinigus į jūsų banko sąskaitą per 14 dienų nuo tol, kai jūsų užsakymas bus gautas mūsų sandėlyje. Pagal numatytuosius nustatymus, mes grąžiname pinigus tuo pačiu mokėjimo būdu, kuriuo buvo apmokėta. Arba galite pasirinkti, kad Jūsų „Lentiamo“ sąskaita būtų papildyta atitinkama suma.
Ar galima iš karto keisti ir grąžinti prekes?
Kai kuriais atvejais tai gali būti įmanoma. Kai kurias grąžinamas prekes mūsų sandėlis turi patikrinti, kad įsitikintų, ar gaminiai nėra pažeisti ir ar grąžinimas atitinka nustatytą procedūrą. Tokiu atveju gali prireikti šiek tiek daugiau laiko, kol galėsime jums išsiųsti naują gaminį.
Ką daryti, jei turiu nusiskundimų dėl gaminio?
Jei turite nusiskundimų dėl mūsų gaminių ar paslaugų, galite susisiekti su mumis naudodami šią formą. Mes stengsimės jums atsakyti kuo greičiau.
Jei nesutinkate su sprendimu arba jei nerandame sprendimo draugiškai, galite pateikti savo skundą arbitražo tarybai per Europos elektroninio ginčų sprendimo (EGS) platformą. Europos Komisija siūlo nemokamą internetinę platformą, skirtą spręsti ginčams tarp kliento ir mūsų be teismo įsikišimo. Ginčus padeda spręsti trečioji šalis – Ginčų sprendimo institucija, veikianti kaip tarpininkas tarp abiejų pusių. Daugiau informacijos galite gauti elektroninio ginčų sprendimo svetainėje. Mūsų formą galite užpildyti čia .
Kontaktiniai lęšiai
Ar galima išbandyti naujus kontaktinius lęšius?
Taip, galite pereiti prie naujų kontaktinių lęšių, jei norite. Kai kuriems gaminiams aprašyme nurodoma, kad galima pereiti prie kitų kontaktinių lęšių. Tačiau atkreipkite dėmesį, kad kontaktiniai lęšiai yra ne tik skirtingų dydžių, bet ir skirtingų medžiagų, atsižvelgiant į gamintoją. Todėl rekomenduojame trumpai pasikalbėti su savo akių priežiūros specialistu, ar galite pereiti prie pageidaujamų kontaktinių lęšių.
Lęšių dydis turi tinkamai atitikti jūsų akis, kad pagerėtų jūsų regėjimas. Sužinokite, kaip perskaityti savo kontaktinių lęšių receptą ir ką reiškia visi terminai, įskaitant diametrą, bazinę kreivę bei kitus parametrus. Jei norite pakeisti kontaktinių lęšių tipą ar prekių ženklą, jūsų akių priežiūros specialistas yra puikus patarėjas. Tačiau mūsų klientų aptarnavimo komanda mielai suteiks jums informacijos apie kontaktinius lęšius ir patars, kaip juos naudoti.
Kodėl jūsų kontaktiniai lęšiai pigesni nei pas akių priežiūros specialistą?
Mes glaudžiai bendradarbiaujame su gamintojais ir perkame kontaktinius lęšius dideliais kiekiais. Todėl galime pasiūlyti kontaktinius lęšius žemesnėmis kainomis nei akių priežiūros specialistai. Norite rasti pigesnę alternatyvą kontaktiniams lęšiams, kuriuos siūlo jūsų akių priežiūros specialistas? Peržiūrėkite šį puslapį apie privačių prekių ženklų kontaktinius lęšius!
Ar galima miegoti su kontaktiniais lęšiais?
Nors tai priklauso nuo jūsų lęšių tipo ir optiko nurodymų, apskritai su kontaktiniais lęšiais miegoti nereikėtų. Norite sužinoti kodėl? Visą informaciją rasite šiame straipsnyje apie miegą su kontaktiniais lęšiais.
Kokį lęšių skystį naudoti kontaktiniams lęšiams valyti?
Vienintelis skystis, kurį turėtumėte naudoti kontaktiniams lęšiams valyti ir dezinfekuoti, yra lęšių skystis. Niekada nevalykite ir neskalaukite kontaktinių lęšių vandentiekio vandeniu, virintu vandeniu ar kitu skysčiu. Atkreipkite dėmesį, kad kiekvienas tirpalas turi skirtingas savybes ir funkcijas. Svarbiausias klausimas: kas geriausiai tinka jūsų akims? Visada pasitarkite su savo akių priežiūros specialistu.
Receptas
Ar reikia recepto?
Jei norite pirkti kontaktinius lęšius „Lentiamo“, galite gauti kontaktinius lęšius be recepto. Kadangi kontaktiniai lęšiai yra medicinos priemonės ir netinkamai naudojami gali rimtai pakenkti jūsų akims, juos reikėtų įsigyti tik pasikonsultavus su gydytoju. Kontaktinių lęšių receptą galite gauti pas optometristą. Čia galite sužinoti, kaip suprasti savo lęšių receptą.
Kaip perskaityti savo receptą?
Informacija, kurią reikia užpildyti norint įsigyti kontaktinius lęšius, yra jūsų recepte. Receptas yra specialiai paruoštas jūsų akims. Todėl turite laikytis recepte nurodytų parametrų. Daugiau informacijos apie receptus ir parametrus rasite šiame puslapyje.
Kaip dažnai reikia kreiptis dėl regėjimo patikros?
Regėjimo patikrą rekomenduojame atlikti kas 6–12 mėnesių pas specialistą, kad įsitikintumėte, jog parametrai vis dar teisingi. Tokiu būdu galite būti visiškai tikri, kad jūsų perkami kontaktiniai lęšiai puikiai tiks. Korekcijos yra labai svarbios, nes regėjimas gali keistis kelis kartus per gyvenimą. Todėl reguliariai rekomenduojama tikrinti akis pas akių priežiūros specialistą.
Ar akinių ir kontaktinių lęšių receptai yra tokie patys?
Ne, šie receptai nėra tokie patys. Jei nešiojate akinius, bet norite išbandyti kontaktinius lęšius, kreipkitės į savo akių priežiūros specialistą, kad gautumėte kontaktinių lęšių receptą. Kontaktinių lęšių recepte rasite atskiras specifikacijas kiekvienai akiai, nes jų parametrai gali būti skirtingi. Gavę receptą, galite užsisakyti kontaktinius lęšius čia.
Mano „Lentiamo“ paskyra
Kaip susikurti (nemokamą) paskyrą?
Paskyra jums sukuriama, kai pirmą kartą pateikiate užsakymą. Tai atliekame už jus, be jokių papildomų mokesčių. Tokiu būdu galite džiaugtis visais mūsų siūlomais privalumais!
Kaip veikia premijų programa?
Visi nori priedų, kad kontaktinius lęšius nešioti būtų lengviau ir patogiau. Kaip padėką už lojalumą, už kiekvieną pirkimą skiriame premijos taškų, kuriuos galima iškeisti į naudingus premijos gaminius.
Galite iškeisti savo taškus per pirmąjį užsakymą. Jums nereikia laukti, kol pateiksite kitą užsakymą. Nesijaudinkite, jei neišnaudojate visų premijos taškų iš karto! Premijos taškai saugomi jūsų paskyroje ir galite juos iškeisti kitą kartą. Premijos taškai galioja vienerius metus. Premijų sistema skirta tik vartotojams.
Kaip gauti premijos taškų?
- Už kiekvieną pas mus išleistą eurą gausite 2,5 premijos taško. Kiekvienas gaminys yra pažymėtas premijos taškų skaičiumi, kurį gausite apsipirkę. Tai netaikoma akiniams nuo saulės.
- Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite 50 premijos taškų.
- Paspauskite patiktuką mūsų „Facebook“ ar „Instagram“ (@lentiamo) puslapyje, naudokite grotažymę #Lentiamo ir parodykite mums įsigytus gaminius. Uždirbkite 50 premijos taškų!
- Susiekite savo paskyrą su „Facebook“ ir gaukite 75 premijos taškus – taip prisijungti bus dar lengviau! Ar jau pažymėjote mus įraše? Praneškite mums parašydami žinutę!
Pažymėdami mus savo įraše, suteikiate teisę jį publikuoti arba dalintis juo, nurodant jus kaip autorių.
Pamiršau slaptažodį
Nesijaudinkite, tai gali nutikti bet kuriam iš mūsų! Jūsų slaptažodį saugumo sumetimais saugome užkoduota forma. Todėl negalime jo išsiųsti iš naujo, jei jį pamiršote. Mes atsiųsime naują slaptažodį į jūsų el. pašto adresą, kurį galėsite pakeisti prisijungę prie savo „Lentiamo“ paskyros. Naujo slaptažodžio galite paprašyti čia.
Ar galiu pakeisti savo duomenis?
Savo el. pašto adresą ir telefono numerį galite pakeisti čia, klientų skiltyje. Būkite atsargūs keisdami savo el. pašto adresą. Tai jūsų būdas prisijungti prie klientų skilties. Klientų skiltyje galite pakeisti savo slaptažodį, o pateikdami užsakymą – atnaujinti pristatymo adresą.
Kaip ištrinti savo paskyrą?
Žinoma, mes nusimintume, jei norėtumėte ištrinti savo „Lentiamo“ paskyrą. Jei norite tai padaryti, galite mums paskambinti arba atsiųsti el. laišką su prašymu adresu info@lentiamo.lt. Norėtume išgirsti priežastį, jei norite ją atskleisti. Mes visada norime tobulinti savo paslaugas.
Ar mano kredito kortelės informacija saugiai saugoma?
Jūsų kredito kortelės duomenys saugomi užšifruota forma. Mes visiškai laikomės BDAR ir nesaugome jokios pažeidžiamos informacijos. Jūsų kredito kortelės duomenys yra saugūs, kai pateikiate užsakymą. Dėl to kitą kartą užsisakyti daug lengviau ir greičiau!
Kaip pakartoti užsakymą?
Pakartoti užsakymą dar niekada nebuvo taip lengva! Mygtuką „Pakartoti užsakymą“ rasite mūsų svetainėje, taip pat klientų skiltyje. Suraskite užsakymą su gaminiais, kuriuos norite užsisakyti dar kartą, ir paspauskite mygtuką!
Ar galima nustatyti priminimą, kada laikas vėl užsisakyti kontaktinius lęšius?
Turime puikią funkciją, kuri primena jums, kada laikas pateikti naują užsakymą. Klientų skiltyje arba „Kontaktinių lęšių stebėjimas“ galite pasirinkti datą, kada gausite priminimą el. paštu.
Ar galima prenumeruoti naujienlaiškį arba atsisakyti jo prenumeratos?
Žinoma, galite! Mūsų naujienlaiškį galite prenumeruoti čia. „Lentiamo“ komanda reguliariai informuos jus apie mūsų specialius pasiūlymus, nuolaidas ir naujus gaminius. Jei norite atsisakyti prenumeratos, nuorodą rasite kiekviename naujienlaiškyje. Prieš atsisakydami prenumeratos, praneškite mums, kas jums nepatinka ir ką turėtume patobulinti. Mes apsvarstysime ir apdorosime visus komentarus, nes norime nuolat tobulinti savo paslaugas.
Jei negavote atsakymų į savo klausimus, visada kviečiame susisiekti su mumis. Mus galite pasiekti el. paštu (info@lentiamo.lt)