Turite prekę, kurią norite grąžinti? „Lentiamo“ komanda padarys viską, kad jūsų prašymas būtų išnagrinėtas kuo greičiau.
Jei gavote nekokybišką arba pažeistą prekę, pateikite pretenziją užpildydami toliau esančią formą. Kad galėtume jūsų prašymą išnagrinėti greitai ir efektyviai, prašome formą užpildyti kuo išsamiau.
Visa formoje pateikta informacija gali padėti mums efektyviau išnagrinėti jūsų prašymą.
Ko mums reikės? Žr. toliau esantį sąrašą.
Grąžinant korekcinius akinius arba akinius nuo saulės, mums reikės:
- užsakymo numerio;
- problemos aprašymo;
- akinių modelio numerio (kuris paprastai matomas rėmelių vidinėje pusėje);
- nuotraukų, kuriose matomas defektas.
Grąžinant kontaktinius lęšius, mums reikės:
- užsakymo numerio;
- problemos aprašymo;
- serijos (LOT) numerio, nurodyto ant pakuotės .
- Pridėkite neseniai (ne senesnį nei vienerių metų) oftalmologo išduotą kontaktinių lęšių receptą. Receptas reikalingas tik tuo atveju, jei mes jo paprašysime.
Svarbu! Nepamirškite išsaugoti pakuotės su kontaktiniais lęšiais. Kai kuriais atvejais mūsų tiekėjui gali prireikti grąžinti pakuotę.
Pretenzija dėl spalvotų kontaktinių lęšių atspalvio nebus patvirtinta, nebent yra akivaizdžių gamybos defektų.
Kaip pateikti pretenziją „Lentiamo“?
Prašome užpildyti formą, kurią rasite šiame puslapyje, aprašyti problemą ir pridėti nuotraukas, kuriose matomas defektas.
Daugiau informacijos rasite mūsų pirkimo sąlygose.